Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy tematikai korlátoktól függetlenül összeírhassam gondolataimat, történeteimet, megoszthassam fotóimat, munkáimat, illetve egyéb, általam érdekesnek vélt dolgokat.
Kellemes időtöltést kívánok!

Címkék

Többi Zuzmóság

Wolf

2013-02-13_wolf.gifMég a kilencvenes években, amikor egy szépreményű Amiga 500-ast gyűrtem, készítettem egy kis scroll animációt. A grafikát és a zenét különböző amigás játékokból bűvészkedtem ki, majd Amos-ban állítottam össze. Most, majdnem húsz évvel később a modern technika és szoftverek korában merő nosztalgiából fogtam magam és újra összeállítottam az animációt. Sok apropója nincs, valószínűleg manapság nem is nyújt egy audiovizuális élményt, de számomra kedves emlék, talán néhány látogatómnak is tetszik majd.

Szólj hozzá!

Címkék: animáció

A bejegyzés trackback címe:

https://migzuzmo.blog.hu/api/trackback/id/tr645127330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása