Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy tematikai korlátoktól függetlenül összeírhassam gondolataimat, történeteimet, megoszthassam fotóimat, munkáimat, illetve egyéb, általam érdekesnek vélt dolgokat.
Kellemes időtöltést kívánok!

Címkék

Többi Zuzmóság

Szántóföldet locsolni slaggal? Ezután másképp tekintek a reménytelen helyzetekre!

Egyáltalán nem értek a mezőgazdasághoz. Lehetséges, sőt biztos, hogy ez valamiféle bevett módszer ebben az időszakban/időjárásban, de amikor Hévíz mellett ezt a két bátor harcost megláttam küzdeni a végtelen szántóföld száraz homokjával, összeszorult a torkom.
Pár éve sövényt ültettem. Nem sokat, mindössze 20-25 méternyit. Pár hónapig időszakonként meglocsoltam, aztán az elszámoló vízszámlát kézbe kapva azt hittem, egy számjeggyel többet látok... és többet is láttam, mert több is volt.
Azt hiszem, ezután átértékelem a nehéz feladatok fogalmát és kevésbé őszinte felháborodással fakadok ki, ha valami lehetetlen dolgot sóznak a nyakamba.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://migzuzmo.blog.hu/api/trackback/id/tr612850946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása