Ezt a blogot azért hoztam létre, hogy tematikai korlátoktól függetlenül összeírhassam gondolataimat, történeteimet, megoszthassam fotóimat, munkáimat, illetve egyéb, általam érdekesnek vélt dolgokat.
Kellemes időtöltést kívánok!

Címkék

Többi Zuzmóság

Crime

2001-04-15_crime.jpgA Crime névre hallgató programot 2001 tavaszán írtam DirectX-Creatorral. Biztos nagyon unatkoztam. :) Megpróbáltam kikerülni azt a problémát, hogy mindig túl nagy játékokba kezdek bele, így ennek tényleg nincs semmi célja, csak menni lehet, lőni, meghalni, kikapcsolni. :) Hangja nincs, a grafikát a Falloutból vágtam össze. Kísérleti példány, több mindent nem tudok róla mondani. :) 

A Windows alatt futtatható program letölthető az alábbi linkről. (RAR 506KB)
http://www.migzuzmo.hu/blog/crime.rar

Szólj hozzá!

Címkék: játékfejlesztés

A bejegyzés trackback címe:

https://migzuzmo.blog.hu/api/trackback/id/tr67738040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása